Obchodní podmínky

Obchodní podmínky společnosti SafeBox Lockers s.r.o.

I. Úvodní ustanovení

1. Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi společností SafeBox Lockers s.r.o., se sídlem Uralská 689/7, Bubeneč (Praha 6), 160 00 Praha, IČO: 21244766 (dále jen „provozovatel“), a zákazníkem (dále jen „zákazník“), který využívá služeb e-shopu provozovatele. 2. Provozovatel není plátcem DPH. 3. Kontaktní e-mail: boxy.safe@gmail.com.

II. Popis nabízeného zboží a služeb

1. Provozovatel nabízí zákazníkům možnost předprodeje skříněk na hudebních festivalech v České republice.
2. Po zakoupení skříňky obdrží zákazník e-mailem fakturu, která slouží jako doklad pro předání klíčku ke skříňce na festivalu.
3. Vyzvednutí a vrácení klíčku ke skříňce je možné pouze během otevírací doby recepce provozovatele, která je uvedena v popisu zboží na e-shopu.
4. Pronájem skříňky je platný na celou dobu konání festivalu, pokud není uvedeno jinak v popisu produktu. V momentě vrácení klíčku služba končí a zákazník nemá právo znovu tuto skříňku využívat. V případě potřeby může zákazník zakoupit novou skříňku za cenu uvedenou na ceníku na místě.

III. Ceny a platební podmínky

1. Cena za skříňku je uvedena při zakoupení na e-shopu a je konečná.
2. Platba probíhá předem na bankovní účet provozovatele vedený u Fio banky či prostřednictvím online platby Shoptet pay . Platební údaje obdrží zákazník při objednávce.
3. Na místě festivalu se vybírá vratná záloha na klíček ke skříňce. Výše zálohy je uvedena v popisu zboží na e-shopu.

IV. Dodací podmínky

1. Zakoupená skříňka je rezervována na konkrétní místo a festival, na který byla zakoupena.
2. Faktura, která slouží jako potvrzení rezervace a doklad pro předání klíčku ke skříňce, je zákazníkovi zaslána e-mailem po zaplacení objednávky.

V. Odstoupení od smlouvy a reklamace

1. Storno podmínky:
Zákazník může odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz maximálně 60 dní před datem festivalu, kde si skříňku pronajal. Po této době není možné vrácení peněz.
2. Reklamace:
a. V případě poškozené skříňky bude požadována úhrada adekvátní škodě, včetně dodatečných nákladů na opravu.
b. Reklamace se řeší přímo na místě festivalu a zákazník je povinen neprodleně informovat obsluhu provozovatele.

VI. Postup při pozdním vrácení nebo při poškození skříňky

1. Pozdní vrácení:
Klíček je možné vrátit pouze během otevírací doby recepce. Pokud zákazník klíček nevrátí, propadá vratná záloha na klíček.
Pokud si zákazník nechá ve skříňce své předměty po termínu služby, může nás kontaktovat na e-mailu provozovatele do 30 dní od konce festivalu.
Za poplatek 300 Kč vč. DPH + cena poštovného mu budou věci zaslány.
2. Poškození skříňky:
V případě poškození skříňky bude zákazník povinen uhradit náklady na opravu nebo pořízení nové skříňky na základě faktury či individuální dohody.

VII. Zpracování osobních údajů (GDPR)

1. Provozovatel zpracovává osobní údaje zákazníků, které zákazník poskytne při objednávce (např. jméno, e-mail, telefonní číslo).
2. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem vyřízení objednávky a správného zajištění služby.
3. Provozovatel může osobní údaje zákazníka využít i pro marketingové účely (např. zasílání obchodních sdělení).
4. Zákazník má právo požadovat informace o zpracování jeho osobních údajů, jejich opravu nebo výmaz v souladu s nařízením GDPR.

VIII. Odpovědnost provozovatele

1. Provozovatel neodpovídá za škody způsobené nesprávným použitím skříňky nebo za ztrátu či odcizení věcí uložených ve skříňce.
2. Provozovatel je oprávněn odmítnout vydání skříňky v případě, že zákazník nepředloží platnou fakturu.

IX. Řešení sporů

1. Veškeré případné spory mezi provozovatelem a zákazníkem budou řešeny primárně mimosoudní cestou.
2. Zákazník může využít služeb České obchodní inspekce (ČOI) pro mimosoudní řešení sporů nebo online platformy pro řešení sporů (ODR).
3. Pokud nebude dosaženo dohody, spor bude řešen podle platných zákonů České republiky.

X. Závěrečná ustanovení

1. Tyto obchodní podmínky jsou platné od 24.2.2025 a jsou k dispozici na webových stránkách provozovatele.
2. Provozovatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky kdykoliv změnit. O změně bude zákazník informován na webových stránkách e-shopu.
3. Zákazník je povinen se s těmito obchodními podmínkami seznámit před uzavřením smlouvy. Uzavřením smlouvy zákazník stvrzuje, že s těmito podmínkami souhlasí.

Kontakt:
SafeBox Lockers s.r.o.
Uralská 689/7, Bubeneč (Praha 6), 160 00 Praha
Email: boxy.safe@gmail.com
IČO: 21244766, neplátce DPH